Čtvrtý příspěvek

22.1.16

 Hned v úvodu bych rád podotknul, že by mě nikdy nenapadlo psát článek na něco tak banálního jako sprchový gel. Ale když on takový sprchový gel je banální nezbytnost. Sprchový gel od Yves Rocher s výtažky z brazilské kávy (článek zaměřený této značce jsme psali již dříve) mě však tak nadchnul, že bych moji spokojenost rád poslal dál a dal vám tak třeba i tip na něco zajímavého a zároveň užitečného.

Yves Rocher má velice propracovaný zákaznický benefitní program. A tak se jednou stalo, že Míša dostala jako stálý zákazník na výběr zdarma jeden ze sprchových gelů, dle svého uvážení. Donesla mi tak sprcháč, na který nedám od té doby dopustit, a jakmile mi došel, utíkal jsem pro něj znovu. Nikdy jsem nebyl nějaký sprchovogelový gurmán. Většinu tohoto sortimentu jsem dostával vždy jako dárek a tak jsem používal, co jsem zrovna měl po ruce. Poslední dobou však používám po nějakém tom sportovním výkonu spíše sportovnější sprcháče a k nějaké elegantnější příležitosti zase sprcháče se sofistikovanějšími vůněmi.

Sprchový gel, kterému je věnovaný tento článek jistě potěší zejména zaryté či příležitostné kávaře, ale určitě i nejen ty. Vůně, která je způsobena výtažkem z kávových zrnek z Brazílie je velmi jemná, intenzivní a hlavně vysoce příjemná. Kdykoli si ho Míša "půjčí", ihned o tom díky kávovému aroma vím. Sprchový gel je složen z 95% ze složek přírodního původu za podpory bio sezamového oleje, který hydratuje a zároveň zjemňuje pokožku. Příjemná je také cena, které je velmi lidová a to 69 Kč za 200 ml. Vůně je to opravdu tak příjemná, že je téměř k ochutnání, ale to nedoporučuji.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images