Druhý příspěvek

19.1.16

Díky vašim hlasům jsme se v anketě Czech Blog Awards dostali až do finálové desítky v kategorii Bloger roku 2015. Po téměř roce fungování našeho blogu je to opravdu moc příjemné a motivační. Moc vám za vaši projevenou podporu a zájem o to posunout nás dál děkujeme. Přesto, že jsem podobným soutěžím nikdy příliš nefandil, jedná se mmj. také o jednu z velmi zajímavých cest k tomu, jak dostat naše slova k dalším lidem. A také, že se tak stalo. Tuzemskou módu a vkus je třeba posouvat stále dopředu, všemi směry a velmi mě těší sledovat, že se tak u nás skutečně děje. Způsobů je hodně. My jsme si jako platformu zvolili blog a inspirujeme tím jak sebe, tak snad i čtenáře.

Na finálovém večeru Czech Blog Awards v divadle Karlín byl dress codem večera "tres chic". Tedy dress code v kterém není třeba lpět na klasice, strohosti a upjatosti, ale zároveň musí být elegantní a šik.

Na sobě jsem měl vlněný oblek z kolekce podzim/zima 2015 značky ISAIA, který jsem měl zapůjčený na večer a zároveň k otestování z butiku s pánskou italskou módou Uomo Napoletano. Oblek je šedý s hnědými okenními káry a musím se přiznat, že jsem dosud na sobě příjemnější neměl. Isaia je vysoká neapolská krejčovina, která vyniká zaměřením na detaily, kvalitní provedení a zejména pak inovaci, kterou kombinuje s tradicí.

K okenním kárům jsem pak sladil šátek Altea, který je vyroben ze směsi vlny a modalu. Šátek má poměrně výrazný podtisk, na který bych se ještě nedávno neodvážil, ale ten podtisk je tak hravý, že jsem mu nemohl odolat. Jelikož byl šátek výraznějším prvkem, košili jsem již zvolil jednoduchou bílou ruku v ruce s bílým kapesníčkem od Bubibubi ties. Očekávaným a vítaným doplňkem by jistě byla kravata, ale dress code večera nám dovolil popustit uzdu fantazie a trochu více si to zpestřit a odvázat se.



You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images